Najkontroverznejším počinom predchádzajúceho vedenia marketingového oddelenia zväzu bolo vytvorenie nového loga, ktoré sa nachádzalo aj na nových dresoch. Na nich bol špeciálne upravený štátny znak, kde namiesto trojvŕšia dominujú tri pozdvihnuté hokejky, čo má symbolizovať úspech. Nie všetci tento inovatívny nápad prijali s nadšením, vrátane politikov. Nové logo z dresov zmizlo, nahradil ho štátny znak. Zväz však vytvorené logo naďalej používa ako svoju značku. "To logo používame, pretože má zmysel a je za ním príbeh. Vytvorili ho ľudia, ktorí majú hokej radi. To, že sa táto téma spolitizovala, uškodila nástupu tohto loga. Budeme s ním ďalej pracovať, pretože aj zväzy v iných krajinách požívajú logo na svoju identifikáciu a budovanie identity. Nemá to zmysel len preto, aby sme vytvárali vizuálnu identitu, ale má to aj ekonomický dopad. Slovenský hokej je vnímam ako obľúbenú značku, ktorú treba budovať a chrániť a má silu aj v 'merčendajzi'. Vieme s logom pracovať a identifikovať ho. Či už na dresoch, tričkách, toto sú veci, ktoré dokážu vniesť príbeh tohto loga a vniesť do neho ekonomický efekt," zdôraznil Janovský.

Ako prezradil, v hre je dokonca aj variant, že sa kontroverzné logo opäť vráti na dresy reprezentácie: "Štátny tajomník Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu SR Ivan Husár povedal, že sa rád stretne s Miroslavom Šatanom a preberú túto tému. Za marketing určite odporučíme, aby sa debata niekam posunula. Ale otázka je aj tá, aké máme legislatívne možnosti. Tie sú zadefinované tak, že štátny znak musí byť na drese. Je to prirodzené, pretože v predchádzajúcich dvadsiatich rokoch ho reprezentácia mala na hrudi, momentálne je kompromis, že logo s hokejkami je na dresoch, ale nie je dominantné. Je to na dlhšiu diskusiu."

Nový šéf marketingu chce zväzu ponúknuť aj novú platformu, ktorá by mala priniesť fanúšikom lepšie a bohatšie informácie. Slováci majú podľa neho k hokeju najbližšie a tento krok považuje za dôležitý: "Myslím si, že im môžeme ponúkať rôzne témy. Tu vidíme veľký potenciál. Či už vo forme článkov, alebo audiovizuálne. To sa už rozbehlo. Marketing nie je len o spotoch a 'merčendajzi', ale aj o tom, aby sme fanúšikom ponúkli rôzne informácie."