Janovský sa o uvoľnený post uchádzal spolu s viac ako stovkou ďalších záujemcov, členovia výberovej komisie si ho napokon vybrali aj preto, lebo má okrem skúseností v odbore aj silné hokejové cítenie. "Mám pätnásťročné skúsenosti v oblasti reklamy a marketingu. Začínal som v reklamných agentúrach, kde som po prvý raz videl krásu reklamy a médií. Pôsobil som aj v komerčnom rádiu ako redaktor za mojich študentských čias. Robil som reklamného manažéra, mal som vlastnú agentúru a bol som aj na voľnej nohe. Po tom, ako som zaregistroval ponuku od SZĽH, tak ma to veľmi zaujalo. Bola to jediná ponuka za uplynulé dva roky, na ktorú som reagoval. Vízia a hodnoty s príchodom Mira Šatana mi boli veľmi sympatické. Prihlásil som sa do výberového konania, ktoré prebiehalo v niekoľkých kolách v priebehu dvoch mesiacov. Túto možnosť si veľmi vážim a považujem za česť nosiť odznak slovenského hokeja. Som hokejový fanúšik a to je dôvod, prečo som sa rozhodol bojovať o túto funkciu," prezradil pre TASR.

Jeho predchodca skončil vo funkcii vlani v septembri. Spolu s Jančekom odišli po vzájomnej dohode aj dve pracovníčky Zuzana Tomčíková a Jana Režňáková. Zväz nechcel komentovať dôvody zmeny, ale počas pôsobenia Jančeka vo funkcii narástli tržby marketingu. Jankovský chce pokračovať v tomto trende, za cieľ si vytýčil tri piliere: "S mojím predchodcom Jančekom som sa stretol niekoľkokrát. Presah jeho agendy je dobrý. Ja vidím obrovský potenciál v posilňovaní pozitívnej väzby toho, čo hokej prináša. Či už na klubovej úrovni, alebo na úrovni značky a na spolupráci so sponzormi. Uplynulé obdobie nám ukázalo, že produkt zmizol a vyplavili sa veci, ktoré boli niekde pod hlavnou témou. Z marketingového hľadiska mám teda tri piliere, ktoré chcem posunúť. Prvý je posilňovať väzby a dokazovať sponzorom, že má zmysel hokej podporovať. Aj keď možno nemáme za uplynulé roky také výsledky, aké by sme si želali, ale je to aj o správnych hodnotách, nielen o športových výsledkoch. Šport prináša zo sebou aj hodnoty ako spolupráca, rešpektovanie súpera a pravidiel. Pokiaľ sa s týmito hodnotami stotožnia aj naši sponzori a ukazuje sa, že sa aj stotožňujú, tak to má zmysel. Druhá časť je pomáhať klubom, mnoho z nich potrebuje predať produkt na lokálnej úrovni. Chcem im pomáhať v tom, ako efektívne predať značku, ako efektívne naberať deti. Lebo mnoho rodičov vníma hokej ako drahý šport, pritom za pomoci novej infraštruktúry vieme veľmi pomôcť a priniesť klubom marketingové know-how. No a tretí pilier je ten, že chcem posilňovať značku slovenského hokeja."

Článok porkačuje na druhej strane...