"Fanúšikovia k nám pricestujú prioritne za hokejom, no naša krajina im toho môže ponúknuť oveľa viac. Vytvorili sme preto 16 videí. Osem z nich pomáhala vytvoriť organizácia Bratislava Tourist Board (BTB) a sú v nich zachytené lokality v Bratislave, na ďalších ôsmich videách sa zasa podieľala košická organizácia Visit Košice," priblížil marketingový manažér 2019 IIHF MS v ľadovom hokeji Lukáš Donoval. "Videá budú prioritne využívané na sociálnych sieťach, no prejavila o ne záujem i medzinárodná hokejová federácia IIHF," dodal.

Šesť z bratislavských spotov nahrali v anglickom jazyku. Pre fanúšikov z Českej republiky je video v slovenčine a češtine, pre fanúšikov "zbornej" sa o lákadlách Bratislavy hovorí v ruštine. Okrem minútových videí vytvorili aj krátke reklamné šesťsekundové pozvánky.

Organizačný výbor MS v ľadovom hokeji, Bratislava Tourist Board a Visit Košice začali spolupracovať už v roku 2018. Okrem týchto videí spoločne vydajú pre návštevníkov špeciálne mapy s vyznačením fanúšikovských zón, liniek MHD, záchytných parkovísk a iných dôležitých informácií pre fanúšikov, ako aj bedeker pre zástupcov hokejových delegácií a akreditovaných novinárov.

Hokejové MS v Košiciach a Bratislave sa začnú prvými zápasmi 10. mája, finálové vyvrcholenie príde 26. mája.

Môže vás zaujímať:

Priznanie Saganovej Katky: Už ju zohrieva niekto iný!

Saganove priznanie o veľkom rivalovi: Sme dobrí priatelia, spolu si aj vypijeme!

Vyšiel s pravdou von. Peter Sagan otvorene prehovoril: Kto nahradil manželku Katarínu?