Legendárny štadión momentálne rekonštruujú, a tak Barcelona hráva domáce zápasy na Estadi Olímpic Lluís Companys. Kapacita tohto štadióna je takmer dvakrát menšia ako kapacita Nou Campu, čo zákonite znamená menšie zisky zo vstupného pre klub.
Marketéri slávneho veľkoklubu sa obracajú a prišli so zaujímavou myšlienkou – trávnik z Nou Campu, ktorý kvôli rekonštrukcii štadióna musel ísť tak či tak preč, rozpredali. Kúsok trávnika uprostred malej makety štadióna stál na oficiálnom e-shope Barcelony 50 eur. Niektoré verzie suveníru v závislosti od rámu, veľkosti štadióna a podobných aspektov vyšplhali až na 420 eur.
Ako uviedol portál worldsoccertalk.com, každý kúsok trávy má notársky certifikát, čo má kupcov uistiť, že trávnik je naozaj z Nou Campu. Ani vysoká cena za netradičný suvenír neodradila fanúšikov. Dnes už trávnik z ikonického štadióna nekúpite. Všetky tri podoby suvenírov, v ktorých klub predával trávu, sú vypredané.
Barcelona sa aj takto snaží riešiť nielen dieru zo vstupného, ktorá vznikla presťahovaním sa na iný štadión, ale aj finančné problémy, s ktorými klub v posledných rokoch bojuje. Ako uviedol magazín Forbes, výška dlhov katalánskeho klubu presiahla úroveň jednej miliardy eur.