„Verím, že vyvolajú pozitívne reakcie,“ povedal prezident FAČR Martin Malík. „Národný tím bude v nasledujúcich mesiacoch nastupovať v domácich červených alebo v nových bielych dresoch,“ doplnila FAČR na Facebooku. K bielym dresom s minimom iných farieb sa prikláňajú aj reprezentanti. Libor Sionko je rád, že sa vracajú k obľúbenej bielej farbe. Vedúci reprezentácie Tomáš Pašír  si zas pochvaľuje materiál a spokojný je aj bývalý reprezentant Karel Poborský.

Lenže nespokojní fanúšikovia našli chybičky krásy aj na nových dresoch, ktoré nahradili tie predošlé žlto-zelené, s ktorými malo Česko spoločné len to, že to bola najčastejšia farba reflexných viest na nekonečnej stavby diaľnice medzi Brnom a Prahou. Dresu vládne toľko bielej, ako keby to bola najlacnejšia niť na svete. Úderom pod pás fanúšikom je takmer neviditeľný znak s českou levicou. Logo sponzora je niekoľkokrát väčšie na viditeľných miestach. „Zjavne si niekto myslí, že sú to reprezentanti spoločnosti puma, keď je ich logo väčšie ako český znak,“ vyjadril nespokojnosť jeden z fanúšikov a pridal sa ironicky ďalší: „Ako reklamné tričká dobre, A ako vyzerajú tie dresy?“ Kým Slovensko má napríklad modrú maskačovú podtlač, tak české dresy reprezentujú len staré známe „v jednoduchosti je krása“. Škoda, že jednoduché takmer na chlp rovnaké dresy dostanú aj švajčiarsky reprezentanti. Dizajnéri sa pred majstrovstvami Európy s dresmi príliš nepohrali, čo zaklincoval jeden z fanúšikov: „Vyzerajú ako pyžama z Lidla.“