Prvá možnosť si vyžaduje ďalšie sociálne opatrenia, ale mala by vyzerať ako akákoľvek Tour predtým.  Druhá možnosť je pre fanúšikov a média omnoho prísnejšia a budú ju testovať na Critérium du Dauphiné (12. - 16. 8.).

Podľa L’Equipe francúzska vláda spolupracuje s organizátormi z ASO na vytvorení flexibilného plánu, ktorý by mohli použiť počas pretekov. Dokonca riaditeľ pretekov Chrtistian Prudhomme uviedol, že dokonca budú mať plán, ak by aj prišla druhá vlna pandémie s vírusom Covid-19.: „Úrady nás už dávno požiadali o vytvorenie niekoľkých scenárov. Niektoré sú len hypotézy, ale my budeme na ne pripravení.“

Organizátori očakávajú, že sa obmedzí fyzický kontakt. Fanúšikovia ani novinári nebudú mať prístup k tímovým autobusom. Limitovaný bude tiež ich počet v cieli. Ceremoniály s dekorovaním najlepších sa zrušia a na najpopulárnejšie stúpania nepustia autá. Fanúšikov vyzvú, aby chodili pešo alebo bicyklami. Karavana so sponzormi bude štíhlejšia o 40%.

Podľa pravidiel UCI tímy budú žiť v „bublinách“. Každý v bubline bude podliehať prísnemu zdravotníckemu dozoru. Tímové hotely budú viac kontrolované hygienikmi a bude v nich pracovať menší personál. Na dlhé presuny budú musieť použiť jazdci autobus a nie lietadlo.