Velitsovci sa rozhodli nových investorov osloviť cez platformu Crowdberry. Cieľovú sumu stanovili na 1,2 milióna eur a minimálnu investíciu do ich značky stanovili  na 10-tisíc eur, informuje o tom portál Forbes.sk 

Spoločnosť Velitsovcov zarobí po šiestich rokoch svojej existencie v súčasnosti ročne okolo dva milióny eur. Firma, ktorej základňa je v Púchove pôsobí  aj na zahraničných trhoch, okrem Slovenska sa jej najviac darí v Nemecku, Rakúsku, Česku a vo Veľkej Británii.

Firma Velitsovcov stála na križovatke, či biznis držať v menšom rodinnom kruhu a postupne rásť, alebo vstúpiť do konkurenčného boja s najväčším hráčmi na trhu. Velitsovci sa rozhodli pre druhú možnosť. Firma zháňa nových investrov cez investičnú platformu. Doteraz prejavilo záujem viac ako 60 investorov, ktorý dokopy vyzbierali čiastku presahjúcu 900 000 eur. Velitsovci majú tiež ďalšie zahraničné ambície. Plánuje vyraziť na trhy USA, Japonska, Kórey a Austrálie. V priebehu najbližších rokov by radi dosiahli obrat na úrovni desať miliónov eur ročne.

„Zámerom investície je v prvom rade globálne rozšírenie značky so zameraním na nemecky hovoriace krajiny,“ približuje Martin Velits. „V súčasnosti robíme až 70 percent obratu cez náš e-shop a priamy predaj a preto chceme viac posilniť offline marketing a vybudovať silný sales tím. Tiež plánujeme rozširovať našu produktovú líniu, zamerať sa aj na mestskú a indoorovú cyklistiku a osloviť nové cieľové skupiny – ženy, mladšiu generáciu či rekreačných cyklistov,“ dodal Martin Velits o novinkách v ich biznise pre Forbes.sk.

Ich odevy sa šijú prevažne v Púchove a sú známe najmä vo svete.
Ich odevy sa šijú prevažne v Púchove a sú známe najmä vo svete.
Zdroj: Archív NMH